onsdag 30 mars 2011

Bebisdejt & Migränanfall

Hua, i dagarna tre så har jag legat med migrän. Det är svårt att förklara hur det känns för någon som inte lider av det, men när det är som värst så skulle jag nog kunna offra en hand för att få det att försvinna omedelbart. Jag är ganska så smärttålig annars, inte så värst pjåskig. Men är det nåt som får mig på fall så är det när jag har migrän. Usch!
Hursom så mådde jag bra när jag vaknade imorse och bestämde bebisdejt med Linn och lille William. Filippa skrämde slag på William med sin högljudda skrik/prats stämma flertalet gånger och när dom till slut kunde vara på samma filt tillsammans så skulle William klämma lite på Filippas napp vilket resulterade i ett ansiktsnyp som gjorde Filippa vansinnig utan dess like och tjutandet var igång för fulla muggar. Efter att ha klargjort hur förnärmad Filippa blev så kastade hon in handduken och tvär däckade i mitt knä. Så blir det ibland med dom små. Får hoppas att dom är snällare och rarare mot varandra nästa gång dom ses så att dom kan ha lite bättre utbyte av varandra! :) Jag fick knäppt några söta bilder på dom iaf, inklusive nypet! ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar