lördag 5 mars 2011

Kalas




Idag så har vi haft släktkalas för Stefan som fyllde 32 förra Lördagen. Och jag var uppe halva natten och bakade inför detta! Men det var det värt, tårtan blev superb och cupcakesen går på ett kick nu efter den senaste tidens cupcake frenzy som jag har haft här hemma. Stefan fick en ashäftig kalender av sin Mamma idag och passande nog fanns denna döskalle cupcake bilden med i den. Kära svärmor, hon är tokig på loppis saker också så vi brukar få hem både det ena och det andra. Idag så lyckades hon få med sig en jättesöt mjölkko till mig. Det var i mina ögon ett riktigt fynd! Nu är jag proppmätt, trött men belåten. Det är alltid trevligt med kalas, jag gillar verkligen min bonus familj :)







2 kommentarer:

  1. Tårtan ser döläcker ut!

    /Tycker hon som bor på nr 7

    SvaraRadera
  2. Hehe, tack! Det var den också! :D

    SvaraRadera