tisdag 15 mars 2011

Mammas lilla Älva!



Finns det nåt jag tycker sådär extra mycket om och som jag samlar på lite smått så är det Älvor. Jag har själv tatuerat in Älvvingar på ryggen så det var ju självklart att när jag fick en liten flicka så skulle jag införskaffa Älvvingar till henne också. Så idag kom det ett efterlängtat paket ända ifrån Usa. Filippa hade inga invändningar alls att Mamma skulle klä ut henne till en liten Älva och fota lite :) Sen hjälpte det nog till att hennes älskade bror underhöll henne bakom kameran som ett riktigt proffs!



















3 kommentarer:

  1. Nej men du så söt hon blev med vingar! :D sånna fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Tack, ja hon passar verkligen som Älva om jag får säga det själv :D

    SvaraRadera
  3. Hon är så vacker, lik pappa är hon också ;) kram

    SvaraRadera