måndag 21 mars 2011

Silversmide och supermånar!



Å så fin Månen var i Lördags! Bilden här ovanför lyckades Stefan ta på den. Personligen så blir jag så trött på forskare som påstår att månen inte har någon inverkan alls på oss eller på jorden. Klart som sjutton att den har. Vi är ju dessutom väldigt beroende av dess existens.
Nog om det! :)

I helgen har jag varit på kurs, Silversmides kurs på Puckelankan i Göteborg! Det var hur roligt som helst och kursen var jättebra, helgen gick alldeles för fort dock. Men mina drömmar om att bli silversmed blev bara större. Och det kommer definitivt blir mer silversmide och smyckestillverkning i min framtid på ett eller annat sätt! Det här var dessutom första helgen ifrån Filippa, det kändes märkligt, men det gick bra. Hon hade inte haft ihjäl sin far utan faktiskt varit ganska så snäll och barmhärtig mot honom. Här är vad jag hann med i helgen, inte så pjåkigt för första gången eller hur? ;)

1 kommentar:

  1. Ja, jag vet ju en som står i kö för att få köpa saker!

    /Hon på nr 7

    SvaraRadera