tisdag 1 mars 2011

Presentation!


Idag tänkte jag presentera våran lilla familjekonstelation!
Jag & min sambo Stefan bor i en mysig 4:a i ett fint och barnvänligt område i Stenungsund. I vårat hem bor även 2 små barn och 3 katter, Gabriel 8år (teoretiskt sätt varannan vecka, men det brukar variera) och Filippa 5 månader. Katten Ozzy 5år, Katten Rozzo 5år och Katten Morris 3år. Utöver vi som bor i våran lägenhet så har vi Peter (Gabriels Pappa) här förjämnan också. Han bor i en egen lägenhet mitt emot våran. Men vi alla brukar umgås här hos oss. Vi lagar i stort sett alltid mat ihop varje dag och turas alla om att ta hand om dom små barnen. Vi spelar spel ihop, kollar film ihop och hittar på annat roligt ihop. Jag är lyckligt lottad som får lov att ha min sons Pappa som bästa vän och att båda mina barns fäder kommer bra överens och kan umgås på en daglig basis. Så skulle det vara för alla separerade föräldrar! Våran nära och vänskapliga relation brukar tas emot med blandade reaktioner. Det är ganska kul att vara levande exempel på att man faktiskt inte måste ha en hatisk och besvärlig ex relation.
Här är några bilder på min lilla knasiga familj:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar